Klacht: Zeer lang onderweg

Ivojong op 08 december 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een zending van Redux Gaming aan mij is al meer dan een week onderweg. Hoe kan dat?

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk bezorgen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 maand geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend balen dat de zending al meer dan een week onderweg is. Heeft u het zendingsnummer voor mij? Dan kunnen we meekijken. U zou dit ook kunnen melden bij de afzender zelf. Zij kunnen dit namelijk voor u bij ons oppakken en laten onderzoeken. Sorry voor de vertraging. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Ivojong

1 maand geleden - Hallo, Het gaat om de volgende zending: JVGL06177406000921108093 Het verwachtte bezorgkoment was 29 nov, en sindsdien staat hij op 1 a 2 dagen vertraging. Vriendelijke groet, Ivo de Jong

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 december 2021 om 15:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht en het zendingsnummer.

Ik heb de zending er meteen bij gepakt in ons systeem. Helaas zie ik sinds 29 november ook geen nieuwe updates meer. Dat is alweer een tijdje geleden.

Ik zou hier graag een onderzoek voor opgestart willen hebben zodat wij meer informatie hierover krijgen. Om hier duidelijkheid over te krijgen zal de verzender van het pakket contact op moeten nemen met DHL. Wij kunnen dan een onderzoek opstarten, op basis van bepaalde specifieke informatie waar alleen de verzender over beschikt.

Ik adviseer u dan ook om dit te melden bij de verzender.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ivojong