Klacht: zeer chagrijnige bezorgster

op 23 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

vandaag heb ik een DHL pakket ontvangen via een koerier.
Ik woon in een woonark. De dame die kwam afleveren stond te roepen voor het tuinhek. Ik hoorde dat niet,. Ik heb een bel aan mijn voordeur, maar dan moet ze even moeite doen(zoals iedereen) om door het tuinhek te lopen en de bel te gebruiken. Zeer chagrijnig en niet dienstverlenend, bleef onderaan het trapje staan, geen uitleg over handtekening , niks!!! ik ben echt geshockeerd door dit gedrag. Het interesseerde haar geen moer dat ik uitleg gaf en vroeg of ze last van de warmte had.AMSH-NL-AMS-HFD code C. datum 22-06-2016 tijd 16.30 pakje uit New Delhi

netjes aan de bel je melden. Even uitleggen waar handtekening moet staan en groeten

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 23 juli 2016 om 10:11 geantwoord

Beste mevrouw Frits,

Bedankt voor uw bericht.

Erg vervelend om te vernemen dat u niet naar behoren bent behandeld. Dit is zeker niet de bedoeling. Daarvoor wil ik dan ook zeker mijn excuses aanbieden.

U heeft een zending die via het netwerk van DHLExpress verzonden is. Dit is een gescheiden netwerk van DHL Parcel. DHL Express is niet actief op klacht.nl
Ik wil u vragen om uw klacht via de website van DHLExpress te melden, daar kunnen ze uw klacht oppakken en zorgen dat u in de toekomst naar behoren wordt behandeld.

Vanuit mij, mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Carola
DHL Parcel.

Alle klachten die gemeld zijn door anneke en frits