Klacht: Zeer aggresieve bezorger

op 30 juni 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Enige tijd terug een zeer aggresief bezorger aan de deur gehad. Belde al indringend aan, meermaals achter elkaar.
Ik wachtte na beantwoorden van de intercom hoopvol met geopende deur op de bezorgen maar die kwam niet.
Vervolgens begon de bezorger te schreeuwen: hallo!!!!! Kom je nog!!!!! Kom nu!!!! Hallo!!!
Overrompeld trek ik schoenen aan en ga naar beneden, terwijl de bezorger intimiderend blijft roepen.
Eenmaal beneden aangekomen heeft de bezorger het lef mij in niet mis te verstane woorden te vragen waarom ik niet meteen kom en volgende keer moet opschieten.

Een klacht gemaakt bij postnl.

De volgende dag staat dezelfde bezorger voor mijn deur (nu kan hij plots wel boven komen!?).
Om mij op intimiderende wijze te ondervragen hoe ik het in mijn hoofd haal een klacht tegen hem in te dienen.

Dit wederom gemeld bij postnl.

Mijn adres zou uit zijn route gehaald worden (sowieso al een oplossing van niks natuurlijk – alsof ik de enige ben waar hij zo tekeer gaat).
Echter werd mijn pakket vandaag door dezelfde bezorger geleverd!?!?!?
Wederom belde hij bizar lang aan en begon vrijwel direct weer vanaf beneden te roep hallo! Waar blijf je !!!!!

Ik had ditmaal per toeval al mijn schoenen aan waardoor ik sneller beneden was en heb maar enkel bedankt gezegd bij het aannemen.

Ik vind het heel kwalijk hoe postnl omgaat met dit soort klachten die heel serieus zijn van aard en in de toekomst mogelijk leiden tot onveilige situaties.
Ik houd postnl dan ook volledig verantwoordelijk

Als zijn manager van postnl telefonisch met mij contact opneemt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 30 juni 2020 om 09:10 geantwoord

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u ondanks eerdere meldingen geen verbetering merkt in de bezorging op uw adres. U geeft aan dat de bezorger agressief en ongeduldig is en naar aanleiding van een klacht in het verleden verhaal bij u kwam halen. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn oprechte excuses voor deze gang van zaken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik gezien dat u op 29 juni ook contact heeft opgenomen met onze Klantenservice. De manager van de verantwoordelijke bezorger is op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. We nemen iedere melding serieus, het is aan de leidinggevende om gepaste actie te ondernemen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zeker zijn of haar verantwoordelijkheid in nemen. Ik kan niet toezeggen dat dit zal leiden tot ontslag of overplaatsing naar een andere route. Ik vertrouw erop dat de ondernomen actie ervoor zal zorgen dat dit soort situaties zich niet meer zullen voordoen. Mijn excuses voor de gang van zaken en de overlast die u hiervan heeft ondervonden.

PostNL Klantenservice

Heeft op 01 augustus 2020 om 13:53 geantwoord

Ik weet niet of de manager echt met de bezorger heeft gesproken. Resultaat is er in ieder geval niet naar.
Dezelfde bezorger stond er weermet hetzelfde gedrag. Ik denk dat ik aangifte bij de politie ga doen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elsa1985