Klacht: zeep besteld, maar reageert niet op mails

op 12 oktober 2011 over zeep zeep zeep.nl in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IK heb op 3 oktober een bestelling gedaan van 56 euro en direct betaald. 5 oktober een mail gestuurd wanneer geleverd gaat worden. Geen reactie. 11 oktober gemaild wanneer geleverd gaat worden, geen reactie gekregen. Een telefoonnummer kan ik nergens vinden. Bij de KvK kan ik die handelsnaam niet vinden. Ga verder op zoek.

Gewenste Oplossing:

Dat ze in ieder geval reageert op mails en nu eens gaat leveren.

Reactie van de melder van de klacht Ellen1970

6 jaren geleden - Ze heeft nadat ik nogmaals een mail gestuurd had met het verzoek snel te reageren uiteindelijk toch gereageerd en de bestelling wordt over 2 dagen verzonden.

Alle klachten die gemeld zijn door Ellen1970