Klacht: Ze zijn niet geweest.

[email protected] op 23 juli 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 22 juli 2020 zou tussen 11.00 en 15.00 uur een pakje bezorgd worden. Om 17.00 uur was het nog niet bezorgd. Kregen een mail van We hebben u gemist. Geen briefje in brievenbus, die aan de weg staat, niet afgegeven bij de buren. De bezorger is helemaal niet geweest. Ze zijn de weg voor ons huis aan het renoveren, maar bestemmingsverkeer is toegestaan. Post NL en gisteren DHL, hebben gewoon bezorgd. Deze bezorger is vermoedelijk gewoon bij wegafzetting gedraaid en weggereden. Op zeker geen briefje of zo in brievenbus achtergelaten. Erg slechte beurt van DHL.

Gewenste Oplossing:

Als pakje binnen een dag alsnog bezorgd zal worden en DHL in het vervolg wel zijn werk goed doet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 23 juli 2020 om 14:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

wat vervelend dat de bezorger gisteren onterecht heeft aangegeven dat u niet thuis zou zijn. Dit lijkt een fout van de bezorger te zijn geweest. Ik zie geen melding dat hij/zij u niet zou kunnen bereiken.

Wij gaan het pakket vanavond alsnog bij u aanbieden. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]