Klacht: Ze zeggen dat ik eerder geen contact heb opgenomen terwijl dit niet zo is.

op 11 september 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hieronder de mail wisseling.
Nav onze eerder gemelde klachten geeft webcasso nu aan dat wij eerder geen contact hebben opgenomen zoals u kunt zien in de mailwisseling.
Echter is dit niet waar. Ik heb meerdere malen contact zowel telefonisch contact en mail contact in deze periode. Het probleem is dat webcasso geen antwoord geeft en wij er continu achteraan zitten. Tevens heb ik hier bewijs van.
Ik heb zelfs een betaal voorstel gedaan voordat wij op vakantie gingen en dit ook doorgemaild. Maar ook wederom geen reactie op!

Goedemorgen,

Bedankt voor u bericht.

In de brief heb ik u schrijven met rood aangegeven (zie hieronder;)
Uw eerste mail dateert van 28 juni jl. en de dagvaarding is pas op 24 augustus jl. door de deurwaarder betekend. In deze periode heeft u tevens de gelegenheid gehad om contact met Directpay op te nemen.

Dit is niet waar! We moeten wel eerlijk blijven tegen elkaar.

Ik heb meerdere keren contact gezocht in deze periode via de mail en via de telefoon en heb hier ook bewijs van!

Vandaar dat ik het ook niet eens ben met de ophoging, omdat ik eerder aangegeven heb te willen betalen. Alleen was het bedrag onduidelijk.

Ik heb in deze tussentijd meerdere keren contact gezocht en mail verkeer gehad, dit kan ik ook aan u laten zien.

Ik heb toen ook aangegeven het bedrag te willen betalen maar heb daarna niets meer van jullie vernomen en daarna stond er tot mijn verbazing een deurwaarde voor de deur. Wat helemaal niet nodig was.

U mag ook telefonisch contact opnemen op 0646227083. Ik blijf er bij dat ik de 85 euro wil betalen en de rest in minder gebracht wordt.

Graag zie ik spoedig een reactie.

Vriendelijke groet,

M. Teeling

——————————————————————————–

Van: ServiceDesk DirectPay
Verzonden: dinsdag 5 september 2017 08:25
Aan: Marieke Graaf de
Onderwerp: Re: “Factuur 8748720 nav u klacht.” afgehandeld

##- Typ uw reactie boven deze regel -##

Uw aanvraag is gesloten. Als u deze aanvraag opnieuw wilt openen, reageer dan uitsluitend op dit e-mailbericht.

Mevrouw J.Omerovic (DirectPay)

5 sep. 10:25 CEST

Geachte mevrouw De Graaf,

Allereerst hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Ik begrijp dat u zich in deze situatie onbegrepen en onrechtvaardig behandeld voelt. Ik wil mij hierbij in ieder geval verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren en zal mijn uiterste best doen om deze situatie aan u toe te lichten.

Er zijn meerdere aanmaningen verzonden alvorens er een dagvaarding aan u is betekend. U heeft de mogelijkheid gehad uw verweer na de ingebrekestelling kenbaar te maken. Dit heeft u echter achterwegen gelaten.

Ingebrekestelling is van 31 mei jl. Zie bijlage. Hierin staat vermeld het openstaande bedrag ad. € 84,85 uiterlijk 17 juni jl. bijgeschreven moet zijn.
Op 19 juni jl. is een aankondiging rechtsmaatregelen aan u gezonden waarin u wordt verzocht het openstaande bedrag binnen 5 dagen na heden ad. € 85,16 te voldoen.
Uw eerste mail dateert van 28 juni jl. en de dagvaarding is pas op 24 augustus jl. door de deurwaarder betekend. In deze periode heeft u tevens de gelegenheid gehad om contact met Directpay op te nemen.

Zoals ieder ander bedrijf heeft ook Directpay met achterstanden te kammen, ik kan mij dan ook niet vinden in uw klacht. U gaat volledig voorbij aan het feit dat het uw eigen verantwoordelijk is om zorgt te dragen voor tijdige betaling. Daar dit niet heeft plaatsgevonden heeft u inmiddels de dagvaarding ontvangen.

Om u alsnog tegemoet te komen ben ik bereid om € 30,00 ( salaris gemachtigde ) in mindering te brengen.
U dient uiterlijk 5 oktober 2017 ad. € 168,83 voor deze betaling zorg te dragen. Bij tijdige betaling zal ik de zitting in trekken. Indien u niet tijdig aan u betalingsverplichting voldoet zal de zitting op 12-010-2017 alsnog plaatsvinden. De hieruit voortvloeiende kosten zullen ook voor uw rekening komen.

Indien u het hier niet mee eens bent raden wij u aan uw verweer bij de rechtbank kenbaar te maken. De manier waarop u dit kunt doen is aangegeven in de vandaag door u ontvangen dagvaarding.

Helaas kan ik op dit moment niet meer voor u betekenen.
Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben neemt u gerust contact met mij op.

Met vriendelijke groet,

Webcasso B.V.
Mevrouw J.Omerovic

Gewenste Oplossing:

De oplossing is dat ze het goed nakijken en het bedrag in mindering brengen zodat ik het bedrag van 85.16 euro kan overmaken en geen cent meer. Ben er nu al zo lang mee bezig en webcasso werkt voor geen meter mee. Het enige wat ze doen is niks van hun laten horen en zorgen dat ze geld kunnen vangen, belachelijk!!!
Ik heb 28/6 mail verkeer gehad Ik heb daarna telefonisch contact gehad met Dhr. Stella. Hierna nogmaals meerdere malen mail verkeer gehad. Dit allemaal nog voor 24/8.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 13 september 2017 om 11:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 13 september 2017 om 11:42 geantwoord

Belachelijk! Oneerlijk bedrijf. Leugenaars zijn het!

Alle klachten die gemeld zijn door mdegraaf08@hotmail.com