Klacht: Ze willen graven oude graf, dat was al verdwenen

op 29 november 2016 over Primeline in de categorie Leningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In jaar 2011, ik kwam in contact met Lasercard / Primeline , toen ik meubels gekocht bij Ikea..
Door middel van Ikea werd de gekochte producten, maar keerde terug als gevolg van ontevreden reden. In juli 2011, mijn Lasercard saldo balans was EUR 178.-. De betaling was geregeld door middel van automatische incasso. 24 maanden, waar ze opgevangen Eur 10.- per maand. Ik hebt nooit de moeite om ernaar te kijken, als ik me goed herinner de collectie werd al in 2013 gedaan En Ikea / Lasercard mij bevestigd verbaal toen ik bij Ikea, dat mijn rekening was al schoongemaakt en gesloten.
Tot mijn verbazing, nu op November 2016 kreeg ik een brief van Primeline, doet me denken aan de oude schuld moet worden betaald, en er is geen op deze brief genoemde bedrag.
Ik heb geprobeerd om te herinneren wie dit Primeline, nu herinner ik me Ikea.
Wat ik moet ik doen?

Gewenste Oplossing:

In 2013 was ik tevreden, maar nu ben ik geschokt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primeline

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Primeline in behandeling genomen

Bericht van Primeline

1 dag geleden - Beste mevrouw Groth, Wij hebben kennis genomen van uw melding op klacht.nl. Het spijt ons dat onze mailing voor verwarring heeft gezorgd. Na controle van uw rekening hebben wij vastgesteld dat er geen sprake meer is van een openstaande saldo. Uw rekening was nog niet gesloten, omdat deze niet eerder is opgezegd. Inmiddels hebben wij uw rekening alsnog geblokkeerd, zodat deze gesloten kan worden. Mocht u in de toekomst gebruik willen maken van onze service, dan kunt u hiervoor een nieuwe aanvraag indienen. Elke nieuwe aanvraag wordt beoordeeld door onze afdeling kredietacceptatie. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en dat uw klacht hiermee is opgelost. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 073 646 2530. Wij zijn tijdens werkdagen bereikbaar vanaf 09.00-17.30 uur. Met vriendelijke groet, PrimeLine Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door GROTH