Klacht: Ze verlengen abonnement terwijl dit niet was afgesproken

op 10 augustus 2017 over bedrijvenpagina.nl in de categorie Online Gidsen

Hallo

Ik ben vorig jaar begonnen als zzp er.
Toen werd ik plotseling eerst benaderd door bedrijfopzoeken.nl
Die dame liep alle bedrijfsgegevens met je door en deed overkomen of dit was om te checken of alles klopte, toen kwam ze met het verhaal dat ik moest betalen zodat ze mijn bedrijf op internet gingen plaatsen en een website wilden maken, want ieder bedrijf zou dit ook bijna hebben.
Eerst zou het ruim 400 euro wezen voor een jaar zonder verlenging, maar dat vond ik veel te duur en kwam ze plots met een starterskorting. Hier ben ik toen helaas mee ingestemd, en werd het de helft minder. Van hun ben ik dus af maar het grote probleem is nu dat ik 2 weken naar hun eerste telefoontje ben gebeld door bedrijvenpagina.nl deze mensen zijn nog brutaler
Het was vroeg in mijn vakantie en lag nog half slaperig in mijn bed toen ik ze aan de lijn kreeg en dacht dat het om hetzelfde bedrijf ging als bedrijfopzoeken.nl omdat de namen behoorlijk op elkaar lijken,
Toen gingen ze weer alle gegevens doorlopen en dacht dat het een extra check was maar het was dus een ander bedrijf kwam ik later achter.
Want de factuur van bedrijfopzoeken.nl had ik betaald en toen kreeg ik dus ook nog een factuur van bedrijvenpagina er achter aan. Toen zag ik pas dat ik onbedoeld 2 keer vermeld zou worden op het internet.
Ik heb ze metteen gebeld om de fout te herstellen omdat 1 vermelding op internet al meer dan genoeg was, maar hier wilden ze geen gehoor aan geven en ik zat hier dus ook aan vast zeiden ze. Toen hebben we afgesproken dat ik korting kreeg en het na het jaar zou worden stopgezet,
maar dat hebben ze nu dus niet gedaan omdat ik vorige maand weer een nieuwe factuur kreeg.
Toen heb ik weer alles uitgelegd maar ze zeggen dat ik het opzegformulier niet ingevuld heb waar ze het nooit over gehad hebben terwijl ik duidelijk had afgesproken met ze dat ik niet verder met ze wou, en alles moest worden stopgezet

Ze moeten stoppen met facturen en aanmaningen sturen want de afspraak is en blijft, GEEN verlenging want ik betaal ze niet

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar bedrijvenpagina.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Bouwbedrijf blaauw