Klacht: Ze hebben niet gedaan wat we over een gekomen zijn

op 17 september 2016 over MKB Clickservice in de categorie Marketingbedrijven

Zie hier onder een mail van ons richting MKB Clickservice:
Besten mensen,

We blijven erbij dat we opzeggen. Omdat jullie totaal niet gedaan hebben wat we in het gesprek overeen gekomen zijn. Nu roepen jullie we van alles wat er nu in het contract staat aan afkortingen. Het blijft staan dat je we lieten binnen komen met een verhaal dat het woord Medium pas op pagina 20 bij Google staat. Wat naar onze site verwijst. Jullie zouden dat heel duidelijk gaan verbeteren. Mijn eigen site wordt veel beter gevonden als die via jullie,
Het verhaal wat je aan geeft klopt tot totaal niet.
Het knikte echt logisch dat we een bedrijf gaan inhuren voor 190 euro per maand om per mand 50 euro bij Google te besteden! Waardoor we dan 3 betalende bezoekers per dag zouden krijgen. (Zelf heb ik er 100 van gemaakt, omdat ik dit zelf al deed bij Google, en ik dacht laat ze dan maar iets extra\’s doen.dan doe ik zelf niets meer)
I
We gaan zeker geen vergoeding betalen aan bedrijf wat zo slecht presteert. Niet reageren en niet aanpassen wat gevraagd wordt. Wij moeten vertrouwen hebben dat jullie er bovenop zitten.Zodat we goed gevonden worden. Maar iets aanpassen wat ik zelf in 5 minuten zou kunnen, lukt jullie nog niet binnen een maand, roepen dat het telefoonnummer wat doorgeschakeld wordt niet opgenomen word. Maar niet eens doorhebben dat de telefoontjes heel laat (23.00) of s nachts waren. Niet Door hebben dat het telefoon onze nummer niet werkt vanuit België. (Ondanks dat ik de vraag had gesteld dit werkt toch zo niet)
Maar als Jullie graag de strijd aangaan. Dan willen we alles wat tot toe betaald is terug wegens wanprestatie.

Het is aan jullie wat jullie willen.

Beste mensen Ik raad iedereem af om met dit bedrijf in zee te gaan.

Als ik van ze af ben en ik ga ze echt niets meer betalen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKB Clickservice over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKB Clickservice in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Brody