Klacht: ze geven niet terug

op 04 april 2016 over ABN Amro in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Abnamro heeft geld op een spaarrekening weggetoverd. Hierdoor was er op de rekening een negatief saldo ontstaan. Ik ben bij de bank geweest. Ik vroeg wat er met mij geld was gedaan. Ik kreeg geen antwoord. Ze konden of wilden niet vertellen waar het geld bleef. Saldo werd wel steeds roder door de rente.
Ze hebben gezegd dat het goed zou komen.

Na een maand is het geld weer tevoorschijn gehaald. Er is me nooit verteld waar het geld was gebleven. En in rekening gebrachte rente is nooit teruggegeven.

Gewenste Oplossing:

Elke voorgestelde oplossing vind ik acceptabel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

11 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, Mijn collega heeft op 4 april aangegeven dat het telefoonnummer bij uw klacht niet klopt. Dit heeft zij aangegeven bij uw tweede klacht op dit forum. Om u alsnog te helpen, hoor ik graag op welk telefoonnummer u bereikbaar bent. Samen met u kan ik dan uitzoeken wat er gebeurd is. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. E. Van der Molen

Reactie van de melder van de klacht Tunahan Ordek

11 maanden geleden - klachten2016@hotmail.com, ben ik bereikbaar. telefonisch ben ik niet bereikbaar. ik had 2 klachten geplaatst. ze zijn onafhankelijk van elkaar.

Bericht van ABN Amro

11 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. Ik begrijp dat u twee afzonderlijke klachten heeft geplaatst op dit forum. Graag wil ik met u in contact komen om beide klachten met u te bespreken. U geeft aan telefonisch niet bereikbaar te zijn. Vanwege de veiligheid is telefonisch contact echter wel noodzakelijk, aangezien ik zowel via dit forum als via de mail geen persoonsgegevens van u kan verifiëren. Mocht u niet in de gelegenheid om telefonisch contact met ons te hebben, dan wil ik u verzoeken met een geldig legitimatiebewijs langs een van onze kantoren te gaan. Ook hier helpen ze graag verder. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Dhr. R.C.A. Keijsers

Reactie van de melder van de klacht Tunahan Ordek

11 maanden geleden - Dat is precies mijn klacht. Ik ben meerdere keren langs geweest. ''wij zullen het uitzoeken''. Dit is wat gezegd wordt. Verder hoor ik niets. Is het zo moeilijk ten onrechte afgeschreven geld terug te geven?

Bericht van ABN Amro

11 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Dank voor uw bericht. Vervelend dat u niets meer heeft gehoord na uw bezoek aan ons kantoor, dat is uiteraard niet de bedoeling! Zoals ik in mijn vorige reactie heb aangegeven, wil ik uw klacht graag met u bespreken. Zonder telefonisch contact kan ik u echter niet verder helpen. Wanneer u er prijs op stelt dat ik uw klacht verder in behandeling neem, dan ontvang ik graag een telefoonnummer waarop u bereikbaar bent. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Dhr. R.C.A. Keijsers

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 02 mei 2016 om 08:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vanuit ABN AMRO Webcare hebben we op 4 april, 2 klachten van de klantin behandeling genomen. In onze reacties hebben we aangegeven dat we graag willen helpen en dat we daarom telefonisch contact met de klant willen opnemen. Omdat telefonisch contact noodzakelijk is in deze situatie, hebben we op 8 en op 26 april opnieuw om een telefoonnummer gevraagd. Nu sluiten we de klacht omdat we hier geen reactie op krijgen. Uiteraard kan de klant altijd contact met ons opnemen via 0900-0024.

Heeft op 03 mei 2016 om 18:16 geantwoord

Ik wil eindelijk uit de circulatie. Ik heb er over gebeld. Ik moest naar de balie, want kon niet over telefoon. etc..etc.. hoeveel cirkels moet ik lopen?
Heb geen geld. Heb geen telefoonnummer. Aan de balie wordt zoiezo niets gedaan mijn id is een tijdje verlopen. Ik heb vandaag een nieuwe aangevraagd.
Ik ga weer langs de balie als ik hem ontvang. Dan gaan ze weer zeggen: ''we zullen het uitzoeken'', en word ik weer naar huisgestuurd. Kan klacht.nl mij nog adviezen geven?

Alle klachten die gemeld zijn door Tunahan Ordek
x