Klacht: ze doen of ze van KPN zijn

op 04 oktober 2016 over Belvoordeel Nederland in de categorie Mobiele Telefonie

Degene die belt die doet net of hij van KPN is en dat je v.a. nu omdat je vaste klant bent, 10% korting krijgt op je internetbundel.
Je krijgt dan een sneller modem en een gratis telefoon aangeboden. Klinkt te mooi om waar te zijn en dat zei ik nog aan de telefoon!
Een week later komt een man de gratis telefoon brengen en zegt dat het modem een week later komt. Nog geen onraad want het is de man die hier 2 jaar geleden alles heeft aangelegd van KPN! Omdat je die korting hebt moet je alleen even tekenen voor de telefoon en de korting die maandelijks van je bundel afgaat. Hij was echter zo snel en deed druk en zei dat je een email kreeg voor de bevestiging MAAR die hebben we nooit gehad. En ondertussen tuin je erin door de snelle babbel. Want de echte KPN belde vandaag voor informatie dus ik vraag nog waar blijft het nieuwe modem? Nou toen hoorde ik meteen dat het niet goed zat. De medewerker van KPN zei dat er ex werknemers van KPN voor zichzelf waren begonnen. Kwartje viel…hij had dus inderdaad bij Kpn gewerkt en leek dus vertrouwd. Hopelijk is er iemand die hier wat aan kan doen ­čÖé

Ik ben tevreden als dit alles wordt ontbonden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belvoordeel Nederland over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Belvoordeel Nederland in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belvoordeel Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belvoordeel Nederland

Heeft op 07 oktober 2016 om 14:42 geantwoord

Beste mevrouw Dunnink,,

Inmiddels hebben wij elkaar naar aanleiding van uw klacht telefonisch gesproken. U bent over een hoop zaken ontevreden, er waren/zijn een hoop onduidelijkheden welke wij graag bij u wegnemen. Zodoende hebben we samen met u een afspraak ingepland. We gaan met elkaar om de tafel.
Wij hebben er alle vertrouwen in dat we tot een goede oplossing zullen komen.

Vriendelijk groet,
Belvoordeel Nederland