Klacht: Ze doen maar wat

op 11 juli 2012 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik heb al een aantal jaren een dispuut met GGN over een rekening van de VVE van mijn vorige woning. Er zijn meerder gegevens die niet kloppen, maar daar doen zij niks mee. GGN heeft een aantal keren een ‘dreigbrief’gestuurd, die ik, en later ook mijn advocaat, direct hebben beantwoord. Keer op keer wordt er door GGN niet op gereageerd. De laatste keer was in maart 2012. Daar hebben we weer een bezwaar tegen in gediend en weer geen antwoord.
Nu stond er vorige week een deurwaarder voor de deur met de mededeling dat er beslag wordt gelegd op mijn inkomen. Ik heb direct gebeld en kreeg als antwoord dat ik alles schriftelijk bij ze kon melden en dat er naar gekeken zou worden. Wat schept mijn verbazing……. Weer geen reactie.

Ik zou het waarderen dat er een afspraak gemaakt kan worden zodat er goed naar het dossier gekeken kan worden. En uiteraard dat het loonbeslag opgeheven wordt, want ik heb een zoontje van net 1, die ook moet eten.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 12 juli 2012 om 08:15 geantwoord

Verwezen naar de GGN site (https://www.ggn.nl/particulier/Uw-Situatie/U-heeft-een-klacht) om de klacht doelgericht af te kunnen handelen.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van GGN Mastering Credit beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door mroozeboom