Klacht: Ze blijven na afmelding facturen sturen

op 04 mei 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Ik heb een klacht over huurwoningeninnederland.
Ik heb me een tijdje geleden aangemeld op de website, zonder te weten
dat het een malafide bedrijf is.
Toen ik dat las op internet, heb ik me (dezelfde dag nog) binnen 5 minuten na aanmelding afgemeld.
Zij stuurden mij daar per email een bevestiging van, maar gaven wel aan dat ik toch 19,95 moest betalen.
Dat heb ik toen maar gedaan, omdat ik dacht: dan ben ik er vanaf.
Maar nee dus…
Ze blijven maandelijks facturen sturen, terwijl ze zelf toegeven dat ik al weken geleden uitgeschreven ben.
Die ga ik dus niet betalen.
Ik heb ze al een boze mail terug gestuurd, dat ik ze helemaal niks meer verschuldigd ben.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer dit bedrijf stopt met mij facturen te sturen, het liefst ook toegeeft dat ik ze geen geld meer verschuldigd ben, en mij verder ook niet meer lastig valt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 04 mei 2016 om 15:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

U heeft op 10 maart jl. een premium account aangemaakt op onze website.
Voor een premium account betaald u €19,95 per 30 dagen.
Wij hebben tot op heden geen uitschrijving van u mogen ontvangen, wij hebben uw account vandaag uitgeschreven, hiervan ontvangt u een bevestigingsmail.

Graag ontvangen wij van u per e-mail een screenshot/kopie van de eerdere bevestigingsmail van de uitschrijving, zodat wij e.e.a. voor u na kunnen kijken.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Sam1985NL