Klacht: Ze blijven je daar voor de gek houden en komen niets na

op 08 augustus 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Een paar maanden geleden wilde mijn dochtertje een fiets bij hun kopen en heeft hun gebeld omdat we al vaker hadden gelezen dat niet altijd de fiets op voorraad is terwijl hij wel op hun site staat. Nou inderdaad hij was er niet. week later wederom gebeld en hij was er nog steeds niet. we hebben toen verteld dat de fiets was om naar school te gaan na de vakantie. Toen werd ons verteld dat als we nog even zouden wachten dan zou ze er een mooi fietscomputertje bij krijgen. Nou we gingen toch met vakantie en inderdaad maar even gewacht. Op een avond keek ik op hun site en he hij was op voorraad. Wij gebeld en nagevraagd en inderdaad hij was er. Wij hun verteld wat er afgesproken was. En toen was het al moeilijk en dat kon helemaal niet. Na lang aan houden zijn ze het gesprek terug gaan luisteren en inderdaad ik kreeg excuses en het was inderdaad belooft. Nou de computer moest besteld worden maar daar zat twee weken levertijd op. Daar konden we wel mee leven. De fiets besteld en betaald. En twee dagen later is hij geleverd. de bezorger kon hem niet verder in elkaar zetten want die had geen gereedschap bij. ( staat wel overal vermeld dat hij netjes 100 procent in elkaar geleverd word) tevens toen de bezorger hem uit de doos haalde zag mijn vrouw al dat hij beschadigd was. heb dit meteen op de bon vermeld want ik wist inmiddels dat je met fietsenwinkel.nl niet duidelijk kon praten zonder bewijs. Na vele mailtjes heen en weer gestuurd te hebben kregen we 50 euro compensatie. Nou doe maar want ik heb geen zin in dit gezeik. Nu inmiddels meer als drie weken komt de fietscomputer binnen. zou twee weken zijn maar meestal nog sneller. Is het de verkeerde computer. ik zou een draadloze krijgen. En dit is er een waar je kabels over je frame moet trekken. Ik wederom maar weer gebeld en het begint dan met kan je fotos sturen. ja dat kan ik. Nou lang verhaal kort te maken met alle irritaties komt er op neer dat ik deze terug moet sturen en dan gaan ze wederom een nieuwe sturen maar minimaal 4 plus weken dus ga er maar van uit 6 weken wachten. Ik vertelde haar dat dit niet de afspraak is. Ze zij er zijn geen afspraken. Maar gelukkig had ik dit laten bevestigen de laatste keer want vertrouwen was er niet meer. Ik heb haar even op de mail gewezen en toen was het ja je zal toch moeten wachten. Er zijn twee opties een is je wacht zes weken optie twee is je gaat zelf een andere kopen ergens anders. maar die moet je dan zelf betalen want wij keren niets uit. ik zij toen dan wil ik een leiding gevende spreken. Ze zij momentje. En kwam wederom zelf aan de telefoon. met het zelfde verhaal en dat was je moet gewoon wachten want andere opties zijn er niet. Ik vroeg haar of dat de manager niet zelf aan de telefoon wilde komen. en kreeg te horen nee dat wil hij niet. Op de achtergrond hoorde ik haar collega’s ook allemaal discussies voeren. wat mij het gevoel gaf dat ik gelukkig niet de enigste was. echt heel onprofessioneel. Ik heb spijt dat ik mijn fiets hier heb gekocht en ga de volgende keer weer gewoon naar de plaatselijke fietsenmaker die wel service gericht is en afspraken na komt. Want dit is gewoon een slechte fabriek. goedkoop maar service en afspraken na komen daar hebben ze nog nooit wat van gehoord. Ik ga ook de verenigingen aanschrijven waar ze bij aangesloten zitten want dit mag en kan natuurlijk niet. Je zal denken en dit allemaal om een fietscomputertje van 40 euro!!! Nee dat is het niet het gaat mij hier om een grote complete slechte ervaring. En stom dat ik voor de goedkoopste ben gegaan. En hopelijk dat mensen die dit lezen wel iets er wel iets mee kunnen.

als jullie voortaan bij iedereen je afspraken na komt die je maakt met de klanten en dat er professionelen mensen aangenomen worden maar een manager die niet aan de telefoon wilt komen dat kan gewoon niet

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Fietsenwinkel

1 maand geleden - Beste Rene, Wat vervelend om te lezen dat je het gevoel hebt niet naar behoren te zijn geholpen. We zijn er natuurlijk om onze klanten goed te woord te staan en er alles aan te doen dat iedereen van zijn/haar fiets kan genieten. We willen je dan ook bedanken voor je feedback. Hierdoor kunnen wij onze service blijven verbeteren. Graag willen we met je meekijken naar een gepaste oplossing. Zou je daarom je ordernummer in een privébericht op Facebook naar ons toe kunnen sturen? Met vriendelijke groet, Wynand - Fietsenwinkel.nl

Reactie van de melder van de klacht django2004

1 maand geleden - Beste Wynand, Ik snap wel dat je een standaard reactie moet plaatsen. Meer als dit is het dan ook niet. Ik had liever gehad dat de manager mij had gebeld! Want zoals in mijn eerste schrijven staat. Die heeft letterlijk gezegd dat hij niet aan de telefoon wilde komen. Ik hoef geen oplossing van jullie. Want ik koop nooit meer iets bij jullie ik ga gewoon naar een winkel op de hoek waar ze je wel te woord willen staan. en waar service hoog in het vaandel staat. Jammer dat niet iedereen zijn klacht hier meld want ik weet zeer zeker dat er vele zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door django2004