Klacht: zaterdags geen albert heijn folder

op 09 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

IK krijg op zaterdag bijna nooit een nieuwe albert heijn folder en afgelopen zaterdag is er post (treinkaartjes ) verstuurd van de NS ook die heb ik niet ontvangen. SLECHTE ZAAK

Als ik alles ontvang zoals het hoort

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 mei 2017 om 15:22 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Berger,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u op zaterdag bijna nooit een Albert Heijn folder ontvangt en kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Tevens geeft u aan dat een zending met treinkaartjes vanuit NS niet bij u is aangekomen. Allereerst mijn oprechte excuses voor deze gang van zaken.

Ik heb uw melding doorgegeven aan de leidinggevende van de betreffende medewerker zodat deze hierop aangesproken zal worden. De melding wordt op de bezorgafdeling besproken en behandeld, u krijgt uiterlijk 12 mei bericht van ons over de verdere afhandeling. Ik ga er vanuit dat de postbezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals vriendelijk bedankt voor het doorgeven van uw melding en mijn excuses voor de ondervonden overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Heeft op 10 mei 2017 om 09:21 geantwoord

Ik zou mijn ja...ja ...sticker van mijn brievenbus af moeten halen...maar dat vind ik niet de oplossing want hoe duidelijk is ja ja. Dus dat ga ik ook niet doen. En dat maar een deel van Ommen een envelop heeft gekregen van de NS gaat er bij mij ook niet in. Ik heb verscheidene mensen gesproken en die hadden die envelop van de NS allemaal ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door BBLL