Klacht: Zaterdag verspild!

op 08 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een bestelling gemaakt en aangegeven dat het moest op zaterdag 6/4/2017 bezorgd worden i.v.m. een reis op maandag vroeg. Ik ontving een Track & Trace code toen mijn pakket vridagavond om 11:30 aagemeld was bij DHL. Hij zou zaterdag tussen 11 – 15:00 arriveren.

Het is nu 17:24. Ik heb de hele dag zitten wachten. Op de DHL site staat hun een vermelding \’tijdelijk overmacht\’ twee keer met een afbeelding van een huisje met een kruisje. Er is niemand telefonisch bereikbaar naar 14:00. Mijn vrees is dat de bezorging pas maandagmiddag plaatsvindt. Wat een belabberde service!!

Ik was tevreden als DHL woord had gehouden en voor 15:00 mijn bestelling bezorgd, en wanneer ze bereikbaar waren zodat ik desnoods naar een bezorgcentrum persoonlijk kon gaan ophalen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 08 mei 2017 om 14:22 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Helaas is het de bezorger zaterdag niet gelukt om zijn bezorgronde af te maken waardoor het pakket de melding overmacht kreeg en is doorgepland naar vanmiddag tussen 14:00 en 18:00. De kans dat uw pakket derhalve voor 15:00 aankomt is minimaal. Onze excuses voor deze overmachtssituatie.
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 13 mei 2017 om 13:18 geantwoord

Ik heb vanaf 8:30 tot 17:00 gewacht. Het is klantonviendelijk om geen bericht te sturen, of een contactkanaal open te hebben voor het geval dat de klant bereid is het pakketje ergens op te halen. Ik zit nu in Kenia zonder mijn annkoop!

Alle klachten die gemeld zijn door JKG