Klacht: zaterdag 22-08-2017 geen post ontvangen

op 06 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Van Oostveen, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u uw huis aan huis post niet heeft ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht. Ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Ik zou hier graag een klacht voor willen indienen zodat dit met de verantwoordelijke persoon wordt besproken. Zou u mij kunnen vertellen om welke huis aan huis post dit precies gaat? Weet u zeker dat deze via postNL is verstuurd? Heeft u een Nee Nee sticker op uw brievenbus? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 september 2018 om 10:05 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door jan van oostveen