Klacht: Geen pakket en geen geld terug

op 23 mei 2020 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 2 weken zit ik op mijn bestelling te wachten van Zara. Via email krijg ik een bericht dat 1 item is uitverkocht. Wanneer ik mijn geld terug krijg weet de helpdesk niet. De rest van mijn bestelling wordt in 2 paketten verstuurd. 1 pakket is spoorloos verdwenen, en via DHL ook niet te traceren. Wanneer ik mijn geld van dit pakket terug ga krijgen weet niemand. 2 items uit dit pakket zijn ondertussen uitverkocht. Uiteindelijk is van de 6 artikelen 1 aangekomen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik al mijn artikelen heb ontvangen of tenminste zsm mijn geld teruggestort krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eyeline