Klacht: zand in zwembad

op 10 juli 2017 over Cranenbroek in de categorie Tuin

Ik heb op 24-6-2017 een zandfilterset ZFS250VT + pomp + PDC bij u gekocht. Zaterdag 8-7-2017 bij de technische dienst aan de balie geweest. Er was schroefdraad niet goed en er kwam zand in mijn zwembad. De schroefdop is vervangen maar het zand in het zwembad lag aan mij, ik had zand in de filter (pijp)laten komen. Helaas ik weet nu zeker dat ik het zand op de juiste manier gevuld heb. dit is zaterdag 8-7-2017 nog gedaan. Nu twee dagen later zit er weer zand in mijn zwembad. Volgens mijl ligt dit echt aan de filter of aan uw systeem. Om elke keer opnieuw naar Schijndel te rijden kost me veel benzine en dan wordt ik afgescheept met eigen schuld zand er verkeerd ingedaan.

Zodra ik geen zand meer in mijn zwembad krijg, en ik niet elke keer naar schijndel hoef te rijden voor een waardeloze oplossing.
Eigenlijk moet de hele installatie vervangen worden. OPSTUREN is natuurlijk ook een mogelijkheid,

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cranenbroek

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cranenbroek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A. Elemans