Klacht: Zalando verwerkt mijn retour niet

op 23 juni 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een paar weken geleden heb ik twee dezelfde jurkjes besteld. Per ongeluk had ik er twee besteld. De ene jurk heb ik besteld en de andere terug gestuurd. Vervolgens zegt Zalando nooit de jurk te hebben ontvangen, of ik mijn retouwbewijs wil laten zien. Dit heb ik ook gedaan… Mijn bonnetje lag bij de andere bonnetjes in de auto. De overige bonnen heb ik direct weggegooid aangezien alle andere retouren van oa Bol.com al waren verwerkt. Wat blijkt nu? Zalando heeft een verkeerde bon ontvangen en willen niks oplossen zonder het retourbewijs terwijl het hun fout is.
Waarom begrijpt Zalando niet dat ik nooit twee dezelfde jurken zou houden? Dit is uiteraard ook de laatste keer dat ik nog iets bestel en zal Zalanda aan iedereen afraden.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijt

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tamar De Jong