Klacht: Zalando doet niet aan omruilen van verkeerd artikel.

op 25 augustus 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een Michael Kors portemonnee gekocht op zalando deze was eerst niet meer op voorraad. ik heb email notificatie ingesteld na lang wachten was deze EINDELIJK weer op voorraad deze gelijk met spoed besteld want ik was al een tijdje opzoek naar deze de portemonnee die ik besteld had kreeg ik helaas niet meer aan andere die er totaal niet op lijkt. nu heb ik de mogelijkheid om deze terug te sturen wat ik zeker ga doen maar dan moet ik wachten tot dezelfde portemonnee weer op voorraad komt en die bestellen. (Foto 1&2 wat ik heb besteld) 3&4 wat ik geleverd heb gekregen.

Ik krijg als dank 10% korting! dit krijg je ook als je de nieuwsbrief aanmeld

Gewenste Oplossing:

+ het product wat ik heb besteld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Reactie van de melder van de klacht film2007

1 maand geleden - aanvulling bestel nummer: 10206043826271

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door film2007