Klacht: zakelijk pakketten worden ’s avonds bezorgd!

op 10 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zakelijke pakketten zijn vrijdagmiddag verzonden en worden dinsdagavond bezorgd (tenminste dat mag ik nog hopen) Welk bedrijf is er ’s avonds open? Wie betaald de extra kosten hiervoor? Het wordt toch al veel te laat geleverd! En 2 pakketten zijn tot nog toe kwijt. Lekkere service!

Gewenste Oplossing:

Minimaal portokosten vergoeden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 oktober 2017 om 12:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Oudenes,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een aantal pakketten heeft verstuurd, en dat u zich ongerust maakt over de bezorging.

Aangezien dit zakelijke pakketten betreft, wil ik u aanraden om contact op te nemen met PostNL Zakelijk. Deze kunt u bereiken door te bellen naar 088-8686868 (ma-vrij 8:00 tot 19:00 uur).

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 10 oktober 2017 om 14:04 geantwoord

Dit is geen oplossing. Ik het de zakelijke ondersteuning zeker 10 keer gebeld. De wachtrij hiervoor is tussen de 23 en 37!!!!! minuten. De antwoorden die je krijg lezen ze waarschijnlijk van hun beeldscherm en ik heb continue hetzelfde antwoord ontvangen.
WIJ KUNNEN U NIET HELPEN.

1 oplossing: Centraal Boekhuis niet meer door post.nl laten bezorgen. Wij zijn na u mail inmiddels overgestapt naar DSL.

U laat u zakelijke klant gewoon vallen en een fatsoenlijk sorry staat blijkbaar niet in uw woordenboek. Wat een arrogantie!

Alle klachten die gemeld zijn door mw T. Oudenes