Klacht: Loon van week 37 nog niet uitbetaald

op 08 november 2019 over YoungCapital in de categorie Vacaturesite

Ik heb 2 weken gewerkt week 36 die inmiddels met veel gedoe is betaald, maar ook week 37.
Deze week, week 45 moest YoungCapital mij uitbetalen voor week 37. Dit is nog niet gebeurt en ben bang dat dit weer veel gedoe gaat leveren.
Ik wil gewoon mijn geld hebben.

Als ik binnen een week mijn geld van week 37 binnen heb.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar YoungCapital over deze klacht.

Bericht van YoungCapital

1 week geleden - Hey Larissa,Bedankt voor je bericht. Wat rot dat het al zo lang duurt, dat is zeker niet de bedoeling en ik help je dan ook graag. Ik zie inderdaad op je account staan dat dat de status 'uitbetaald' is voor beide weken, dus het is gek dat je het nog niet hebt. Had je het hier ook al met je contactpersoon over gehad?

Reactie van de melder van de klacht LarissaFox

1 week geleden - Liever heb ik geen contact meer met diegene. Is er bij de administratie wat fout gegaan waardoor ik het geld niet heb gekregen?

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door YoungCapital in behandeling genomen

Bericht van YoungCapital

1 week geleden - Hi Larissa,Ik heb nogmaals contact opgenomen met jouw recruiter over deze situatie en ik ben erachter wat er precies speelt. Aangezien het bedrijf waar je werkzaam was alleen 4-wekelijks uitbetaald, werd er doorgegeven dat het niet mogelijk was het salaris vroegtijdig te ontvangen. Jij hebt toentertijd jouw betalingsfrequentie aangepast naar 4-wekelijks. Dit was niet perse nodig aangezien jouw contactpersoon erg zijn best deed om dit alsnog eerder uit te betalen, uiteindelijk is dat gelukt en heb je het salaris van week 36 én 37 ontvangen op 24-10-2019. Wellicht is hierdoor verwarring ontstaan, maar het salaris van deze twee weken heb je dus al ontvangen, je kunt dit terugzien bij de loonbetalingen in Epic. Daarnaast zijn de overige reserveringen in week 45 uitbetaald. Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Reactie van de melder van de klacht LarissaFox

1 week geleden - Hoi, ik weet dat dat zo was. Ik heb alleen iets van €60 euro minder ontvangen precies wat ik in week 37 heb gewerkt. Wat dan ook vreemd is is dat het geld wat ik ontvangen heb precies overeenkomt met de aantal gewerkte uren van “alleen” week 36. Ik vind in de 60 euro heel wat..

Bericht van YoungCapital

1 week geleden - Hoi Larissa,Ik begrijp de verwarring. Het is inderdaad redelijk wat belasting wat nog van je loon is afgehaald. Waar dat waarschijnlijk aan ligt, is dat je bij ons je loonheffingskorting niet hebt toegepast. Hoeveel belasting er daardoor precies is afgegaan, kan je altijd terugvinden in je loonstrook. Daar staat alle info in!

Alle klachten die gemeld zijn door LarissaFox