Klacht: Klantenservice zonder Service. Geen respect voor trouwe klanten.

op 24 januari 2020 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Jarenlang klant bij Youfone. Netwerkbereik is prima, niets op aan te merken. Vijf nieuwe klanten aangebracht, die steeds van voordeeltjes konden genieten, die ik zelf als trouwe klant niet had. In december gaf mijn 75 jarige moeder aan, dat ze een nieuwe simkaart nodig had. Op dat moment liep er een actie ‘vriendendienst’ – waarmee mijn moeder veel lagere aansluitkosten zou betalen, en zij en ik allebei 10 euro zouden krijgen. Nu heeft dat oudje waarschijnlijk iets niet goed aangeklikt, waardoor de kortingsaanvraag niet goed is verlopen. Dit meteen dezelfde dag bij YOUFONE gemeldt, waarop ons werd aangeboden de bestaande aanvraag te annuleren en het proces opnieuw door te voeren, waarna de kortingen wel verleend konden worden. We hoeven alleen de mail te beantwoorden en dan zou alles in gang gezet worden. Na een paar dagen weer een mail, dat ze de verschillende berichten niet aan elkaar gekoppeld konden krijgen, of ik alles opnieuw in wilde sturen. Weer de moeite genomen om alles op papier te zetten, maar nu duurde het 1,5 week voor we reactie kregen. En nu een superamateuristische mail: sorry dat we u zo lang hebben laten wachten, maar de 2 weken bedenktijd zijn verlopen. Hoe belachelijk wil je het hebben? Op de dag van de aanvraag gemeld dat het fout ging, aanbod gekregen om het proces opnieuw wilden starten, zij krijgen het administratief niet bij elkaar gezocht, wachten lang genoeg en zeggen SORRY we kunnen niets voor u doen, de bedenktijd is om.

Wanneer mijn moeder de beloofde korting alsnog krijgt en wij allebei de toegezegde 10 euro. Ik heb echter al een klacht ingediend op de uitspraak dat we te laat waren, maar dan krijg je zo'n nutteloos antwoord 'Ik kan niets toevoegen aan wat mijn collega u al gezegd heeft.' Zij hebben de administratie niet op orde, bieden excuses aan, dat het antwoord te lang uitbleef en in dezelfde mail zeggen ze dat de 2 weken bedenktijd om zijn. Tja, als je maar lang genoeg wacht met de mailtjes te beanwoorden, dan verlopen er veel 'bedenktijden'. Nee, respectloos naar bestaande klanten, willen alleen onder valse voorwendselen nieuwe zieltjes winnen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

4 weken geleden -

Bericht van Youfone

4 weken geleden - Beste Patrick,Helaas heb ik geen klantnummer ontvangen, kun je me hiervan voorzien?Groet, Roos

Bericht van Youfone

4 weken geleden - Geen probleem, kun je me per verzonden e-mail het volgende geven:Datum tijdstip: E-mailadres verzender: E-mailadres ontvanger: Titel:

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 28 januari 2020 om 11:02 geantwoord

Heeft op 30 januari 2020 om 08:51 geantwoord

Bart, alles ingestuurd zoals je het hebt voorgesteld; vervolgens blijft het angstvallig stil.

Alle klachten die gemeld zijn door Patrick T