Klacht: Youfone valse facturen!

op 27 januari 2014 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds ik lid ben van Youfone gaat alles mis!! In begin kreeg ik 5 verschillende simkaarten!! De data optelling klopt niet!! Als jd 65kb hebt gebruikt berekenen ze 100kb!! Dit is al de 12e keer dat ze blunders maken!!! Ze beloofden mij binnen 48 uur de correcte factuur te zenden bij openstaande posten, dan zou ik betalen, maar dit is nog steeds niet gebeurd!! En ondertussen krijg ik een dreig sms in de nacht!!! Dat m’n nummer gesloten zou worden? Wat een smerige valse bedrijf is dit!!! Ik ga consumenten bond inschakelen en deze meiden aan de media!!! Aub klanten niet lid worden bij Youfone, sinds van begin heb ik ieder keer KK problemen met hun!! De medewerkers zijn zo amateurs dat ze geen reed kennis hebben!! We moeten met z’n allen klacht indienen!! Vuile oplichters!!!!! Heb erg spijt!!! Dan maar lieverd mobile of Telfort!!! Wat een smerige bedrijf zeg!!!!!

Mijn contract zo snel mogelijk ontbinden, of 6 maanden korting geven!!!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Heeft op 28 januari 2014 om 09:34 geantwoord

Tot heden word ik nog steeds opgelicht!! Wat een smerige bedrijf die Youfone!! Ik ga dit aan media melden!!!!

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 28 januari 2014 om 10:04 geantwoord

Klant heeft reeds contact gehad met de klantenservice, de creditering is nogmaals doorgezet naar de financiele afdeling. Excuses aangeboden. Op dit moment is het nog niet mogelijk om het abonnement te beeindigen.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Youfone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Denizon