Klacht: Youfone crediteert niet!!

op 29 oktober 2011 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geruime tijd geleden sim-only bij youfone afgesloten i.c.m. onb. internet. eerste 3 mnd. is er een dikke € 390 afgeschreven omdat zij aangeven dat er geen internet bundel was afgesloten, wat echter wel is opgenomen in het contract.
inmiddels is het abbonement goed, 5 mnd. later. Echter is het te crediteren bedrag nog steeds niet overgemaakt. Youfone shame on you!

Gewenste Oplossing:

Het te crediteren bedrag per direct overmaken op mijn reknr. en maandelijks mijn abbonement kosten betalen. Zo als het hoort.!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 04 november 2011 om 18:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben dit met de klant individueel opgepakt.

Heeft op 04 november 2011 om 19:20 geantwoord

Inmiddels een week later is het bedrag nog steeds niet overgemaakt! Een nieuw contract afsluiten kan binnen een dag. Euro's terugboeken schijnt een groot probleem te zijn.
Het is dus tot op heden nog niet opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door Youfone cr