Klacht: Youfone abbo binnen 24 uur afgezegd

op 16 oktober 2011 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Had een abbo afgesloten maar heb me binnen 24 uur bedacht ,dus afgezegd! Alleen youfone gaat na afzeggen gewoon door met afschrijven.Contact gehad en hierin werd verteld dat ik mijn geld na 2 weken retour kreeg.Nu ruim 3 weken later geen geld terug en er wordt ook niet meer gereageerd op mijn mails!Kortom een bedrijf wat zijn beloftes niet nakomt en alleen zoveel mogelijk geld wil incasseren!

Gewenste Oplossing:

Mijn beloofde geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 31 oktober 2011 om 13:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Valkenburg,

Volgens onze gegevens zijn de aansluitkosten ongeveer twee weken geleden op uw rekening teruggestort.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team Youfone

Bericht van Youfone

6 jaren geleden - Deze klant heeft ondertussen zijn credit ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door DJ FALKON