Klacht: Youfone

op 01 december 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Volgens youfone heb ik een tegoed ipv openstaande facturen. Volgens directpay heb ik alles voldaan maar daar wordt aangegeven dat de administratie bij youfone niet klopt. Ik kan aantonen dat alles is betaald dus ik stuur een overzicht (aan de hand hiervan kan ik geen betaling doen want ik heb een tegoed, maar normaliter zou je hiermee een factuur kunnen betalen)

Dit overzicht + betaalbewijzen stuur ik per mail naar directpay. In plaats van een antwoor, krijg ik een ingebrekestelling en een dreigement om mijn aansluiting definitief af te sluiten.

Dus ik mail alles nog een keer met adres gegevens zodat mijn mail opgepakt moet en kan worden. Krijg ik het antwoord dat ze een adres nodig hebben (lezen is blijkbaar verdomd moeilijk). Ik antwoord dat alles in mijn mail staat. Ik krijg een antwoord bestaande uit 2 zinnen. 1. Er staat een bedrag open van x en 2. We sturen u een overzicht per mail.

Het zou niet mogelijk moeten zijn dat wat wij als klant zien niet overeenkomt met wat directpay ziet?.

Ik zou het heel fijn vinden dat youfone en directpay hun administratie afstemmen op elkaar en de betalingen correct worden afgeboekt. Nu staat er een tegoed vanwege het niet correct afboeken.

Daarnaast zou ik een verontschuldiging op zijn plaats vinden en dat mijn klacht serieus wordt genomen ipv een antwoord van 2 regeltjes.

Ook zou ik het fijn vinden als de kosten worden gecrediteerd.

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 01 december 2016 om 16:43 geantwoord

Heeft op 01 december 2016 om 19:32 geantwoord

Over een paar dagen wordt mijn telefoonaansluiting definitief beëindigd. Dit is nog steeds geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Pcs