Klacht: Ygeen krant ontvangen

op 14 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 juni 2016 om 08:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Cools,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft geen krant te hebben ontvangen op 14 juni 2016.

Onze excuses voor dit ongemak.

Om ervoor te zorgen dat dit niet nogmaals voorkomt hebben wij hierover contact opgenomen met uw bezorgdienst. Ter compensatie verschuiven wij uw betaaldatum met een dag. Hierdoor betaalt u de gemiste krant niet.

Wij wensen u nog een hele prettige dag.

Hartelijke groet,

MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door M.N.Cools