Klacht: yelkin blue live hotel

op 26 oktober 2011 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Op 29/10/11 ben ik op vakantie geweest in bovenstaanthotel kamers worden niet regelmatg gekuist vuile handdoeken worden gewoon terug gehangen onvriendelijk personeel dranken die gedeeltelijk gebruiktzijn worden samengevoegt en worden aan andere klanten gegeven dit hotel is zeker geen 5 sterren waard heb al dikwijls met corendon op vakantie gewweest nooit geen klachten gehad dit heb ik nog nooit meegemaakt.

dit laat ik over aan corendon want ik heb nog een boeking gemaakt voor mijn verjaardag volgendjaar naar berlijn op 15/06/12 als dit meevalt zal ik nog op vakantie gaan met corendon zoniet zal ik er eens goed overnadenken.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 15 december 2011 om 11:39 geantwoord

U had een aantal klachten over het door u geboekte hotel. Indien men een klacht heeft, dient men deze, conform artikel 17 van de ANVR Reisvoorwaarden, waaronder is geboekt, direct bij de reisleiding, of indien deze om wat voor reden ook niet bereikbaar is, bij de lokale agent te melden, teneinde de touroperator de gelegenheid te geven het probleem ter plaatse op te lossen. Indien dit niet tot een oplossing leidt, dient men een klachtformulier te vragen en in te vullen. Met dit klachtformulier kan achteraf een accommodatie aansprakelijk gesteld worden.

Helaas heeft u dit alles niet gedaan, waardoor wij achteraf niets meer met de klacht kunnen doen.

Corendon Webcare

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Corendon beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht eddyapc

6 jaren geleden - corendon schuift deze klacht van zich af omdat ik niet de normale procedure heb gevolgd ik had dit gemeld aan de manager van het hotel per brief en ging dit bespreken met de verantwoordelijke van corendon.Dit is waarschijnlijk niet gebeurd zeer slechte reclame voor corendon zij hadden nog altijd een oplossing kunnen regelen met dit voorval zal ik zeker corendon bij familie en vrienden niet aanprijzen.

Alle klachten die gemeld zijn door eddyapc