Klacht: Yelken Bleu life

op 23 oktober 2011 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dag, ik gebruik deze mogelijkheid om aan jullie door te geven dat ik in het Hotel waar ik vorige week verbleef een aantal verbeter punten heb gezien die ik jullie mee wil geven.
het zou namleijk erg jammer zijn als deze lokatie die werkelijk prachtig is zich zelf te kort zou doen.
Ik verbleef al 4 maal in Turkije voor vakantie, een prachtig land met veel cultuur.
Alle keren in een 5 sterren Hotel.
Ik merk dat ik nu vergelijk, alle lokaties hebben bijzonder heden, dat is ook goed.

In Hotel Yelken Bleu Life, waarvan ik begreep dat het voor Corendon een nieuw Hotel is.
Zag ik veel verschillen met de andere 5 sterren Hotels waar ik eerder verbleef.
Ik ben zeker niet alleen maar negatief over het Hotel, maar er zijn zeker verbeter punten te benoemen.
Laat me weten of u geinteresseerd bent in mijn verhaal.

Gewenste Oplossing:

nvt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 24 oktober 2011 om 10:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer. mevrouw,

Opmerkingen, verbeterpunten en klachten kunt u, onder vermelding van uw boekingsnummer, sturen naar clientenservice@corendon.nl

Corendon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door W van Ingen-Pel