Klacht: Xperia x8 geld terug belooft wanneer sony ericsson niet repareerd

op 29 september 2011 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Afgelopen winter een xperia x8 besteld, deze drie maanden in gebruik gehad waarna hij niet meer wilde opladen. Telefoon is nooit gevallen of ergens tegenaan gestoten. klantenservice bol.com gebeld en er werd direct gezegt dit is garantie, wanneer de reparatieservice deze telefoon niet kan maken word het voledige aankoopbedrag teruggestort incl. verdere onkosten. Telefoon kwam terug, dus wij blij. die 60 euro wat je aan de deur moet betalen neem je dan voor lief. maken de doos los staat er op het papier. deze telefoon is onherstelbaar beschadigd. kregen een waardebon van 10 euro en een kapotte telefoon terug. de klantenservice laat het afweten.

De beloofde oplossing of een nieuwe goedwerkende telefoon.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 29 september 2011 om 10:55 geantwoord

De aankoopprijs van de telefoon wordt gecrediteerd en reparatiekosten worden vergoed.

Heeft op 29 september 2011 om 13:28 geantwoord

Ben tevreden over deze afhandeling. Ik ben alleen van mening dat er zonder klacht.nl niets was gebeurt. Mijn complimenten voor klacht.nl binnen een dag geregeld, terwijl wij al een paar maanden bezig waren.
Er zit nog 1 maar aan het terug sturen, we hebben destijds de dark blue besteld en de white uitvoering gekregen. Dit hebben we toen voor lief genomen. Nu zijn we een beetje bang dat bol.com deze oplossing gaat afblazen vanwege de kleur uitvoering.

Met vriendlijke groet

Alle klachten die gemeld zijn door peterbouwhuis