Klachten over xclusive-deals

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over xclusive-deals zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van xclusive-deals in de categorie Deal-Sites

8 klachten gemeld
3.5 /10
14 stemmen
14

Tijdslijn

Hele slechte service

Klacht van op 21 september 2018 over xclusive-deals in de categorie Deal-Sites

Ik heb van mijn dochters de robotstofzuiger kado gekregen. Deze kwam aan zonder oplader. Deze werd snel nagestuurd. Na het opladen heeft de stofzuiger het een half uur gedaan en deed daarna niks meer. Ik kreeg nu een nieuwe batterij... Lees meer

connectie met blue toot

Klacht van op 12 januari 2018 over xclusive-deals in de categorie Deal-Sites

Geachte, gisteren ontving ik mijn smart watch wristband fitgear activity tracker. Probleem is dat ik geen connectie kan maken met mijn smart phone Huawei P8 light.Ik voerde mijn gegevens in, zoals voorgeschreven, maar krijg telkens een foutmelding wanneer ik... Lees meer

rubberen armband gescheurd

Klacht van op 07 oktober 2017 over xclusive-deals in de categorie Deal-Sites

op 19/09/2017 bestelde ik via "ACTIEVANDEDAG" een smartwatch activity tracker (ref. AR/2017/09/19/6991296/812760/6991302). Deze bleek niet te functioneren en werd bijgevolg teruggestuurd op 24/09/2017. Een vervangende smartwatch werd mij opnieuw toegestuurd op 02/10/'17, maar na het uitpakken bleek dat de rubberen armband EEN SCHEUR... Lees meer