Klacht: Accu werkt niet naar behoren

op 03 december 2010 over Xando in de categorie Computerwinkels

Na blij te zijn met mijn ipod nano touch 8GB kwam ik erachter dat ik wel erg vaak het apparaat moest opladen. Ik ben naar de winkel gegaan om hem weer in te leveren maar ik kreeg geen geld terug of geen nieuwe ipod als vervanging (de hele winkel hangt vol met die apparaten en nog was het niet mogelijk). Enige keuze was opsturen ter reparatie naar Zwolle OF ik kon hem wel inleveren en ruilen tegen een demo-model die veel gebruikt is. Ik heb het op laten sturen waarbij mij gezegd is dat ik binnen 2 weken een nieuwe gesealde ipod terug kreeg. Ik ben nu 3 weken verder en hoor helemaal niks van Xando in Enschede meer. Ik bel zelf steeds of het al klaar is, maar het enige antwoord wat ik krijg is ‘ik kan daar niks over zeggen’.
De service van de medewerkers bij Xando in Enschede laat behoorlijk te wensen over. Ik wil het liefst mijn geld terug, maar ze zeggen dat dit niet kan, wat mij niet logisch lijkt. Het is meer niet willen dan niet kunnen in mijn ogen.

Gewenste oplossing

Geld terug.

Reactie van de melder van de klacht mkun

8 jaren geleden - Na nabellen kreeg ik een zeer behulpzaam medewerker aan de lijn die na mijn verhaal per direct naar het hoofdkantoor belde en er voor zorgde dat deze de ipod per pakketpost opstuurde, de volgende dag was hij binnen.

Alle klachten die gemeld zijn door mkun