Klacht: Wysylka paczki

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wyslalem paczke z jednej z fili post nl w alblaserdaam do dzis nie doszla ta paczka. A minelo juz 30 dni nie mam numeru tej paczki gdyz wyrzucilem paragon jak moge uzyskac pomoc w odzyskani mojej orzesylki bardzo waznej dla mnie

Gewenste Oplossing:

Nie ma

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Dear Sir/Madam Zawiercichowski, Unfortunately I don't speak Polish. Could you please send me your question again in English? You can also contact our costumer service via: www.postnl.nl/klantenservice Kind regards, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Dear Sir/Madam Zawiercichowski, You recently posted a complaint here. To help you properly, we need some additional information. Therefore, we sent you a request for more information a week ago. Up till now we haven't received an answer. Kind regards, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 juli 2017 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear Sir/Madam Zawiercichowski,

You recently posted a complaint here. To help you properly, we need some additional information. Until now we did not receive your reply. Therefore I assume that your complaint has been dealt with already. If you have any further questions please contact our customer service at http://www.postnl.nl/klantenservice

With kind regards,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Kriss 2303