Klacht: Vervolg

Ik heb bovenstaande klacht ook geschreven, hierbij het vervolg.

Ik heb uiteindelijk bij mijn schoonouders gebeld met Majka, uiteindelijk kreeg ik haar aan de telefoon.
Meteen zei zij mij dat ik GEEN contact met haar moest opnemen, maar met haar collega. Uitgelegd dat aangezien zij beide niet reageren ergens op in haar dus maar bel!

Tijdens het telefoongesprek werd mij vermeld dat ik foto’s moest toesturen. Dit vervolgens gedaan en meteen volgde de Laatste mail van hun.
Weer werd alles omgedraaid en zou ik een zeur zijn.

Ik moest zelf maar een cursus nemen om extensions te laten plaatsen, dan kon ik het zelf doen…
Ook vertelde ze mij dat ik het haar er uit moest halen dan zou ik van alle problemen af zijn.

Dus nogmaals is er niks gedaan met mijn klacht.

Wat mij ook opviel was dat het ander haar was dan wat de eerste keer geplaatst was, want als ik het 5 min los draag zit het meteen in de klit.

Ik heb vervolgens gisteravond het haar zelf afgeknipt en het haar gaat er vanavond uit.

Ik hoop dat ik mensen hiermee bereik die haar bij deze mensen willen plaatsen, ik kan jullie adviseren, Doe het NIET!

Ik zou tevreden zij met een financiële tegemoetkoming. Ik reken nergens meer op.

De prijs voor het zetten zou 175 euro zijn, maar ondertussen incl de reiskosten, kapperskosten e.d. ben ik al meer dan €300,- kwijt.

Alle klachten die gemeld zijn door Bobby-Jean