Klacht: hairextensions

Ik heb bij dit bedrijf hairextensions laten plaatsen voor 170 euro incl het in model snijden van het haar.

Na het plaatsten werd mijn haar niet geknipt/gesneden, omdat ik het eerst moest wassen. Meerdere keren heb ik aangegeven dat ik het zo te lang vond en dat ik dit echt korter wou, maar ik moest het echt eerst wassen. Op eigen kosten uiteindelijk laten knippen, was toen erg blij met mijn haar tot….

De extensions er uit vielen, omdat de bondings niet goed waren(zat te veel keratine in).

Ik zou opnieuw het haar KOSTENLOOS geplaatst krijgen. Terwijl ik daar zat en ze al bezig was met het plaatsen van het haar, kreeg ik te horen dat dit mij wel extra geld ging kosten.
Ik heb toen verteld dat ik het hier niet mee eens was en ook geen geld bij mij had. Na overleg zou ik het geld naar hun toe storten.

Dit keer werd mijn haar wel in model gesneden, maar na het wassen zag ik direct dat er veel minder haar dan de eerste keer geplaatst was.
Je ziet al mijn eigen haar er tussen door en bovenop komen de bondings door het haar heen, zodat iedereen dus ziet dat ik extensions heb.

Na een mail sturen naar het bedrijf kreeg ik alleen maar de volgende mail terug; Dit dacht ik al, laat maar zitten.

Na meerdere mails over en weer, waarin ik vraag om opheldering en als antwoord krijg dat hun geduld en service ophoudt, kreeg ik vervolgens helemaal geen antwoord meer op mijn mails.

Ik ben vervolgens weer op eigen kosten naar de kapper gegaan om er toch nog iets van te laten maken, maar zelfs daar kreeg ik te horen dat zij het nog nooit zo slecht ingezet hebben zien zitten. Zij konden dan ook niks voor mij doen!

Ook dit heb ik weer gemaild naar het bedrijf, maar nee hoor, weer geen reactie!

Het liefst zou ik het haar er uit halen en mijn geld terug krijgen, want er is niks te maken van mijn haar.

Ik mail nu naar jullie, maar verwacht geen tegenreactie van het bedrijf, al hoop ik het van harte!

Alle klachten die gemeld zijn door bjdoncker