Klacht: Wtcg 2012

op 16 januari 2014 over OverheidOverig in de categorie OverheidOverig

Ik vind dat dit niet reëel dat er gekeken wordt naar het inkomen van 2010 i.p.v. 2012 want dat geeft een vertekend beeld want er kan in 2 jaar zo veel veranderen.
Het zou ook een beetje vreemd zijn als men bij huur subsidie ging kijken naar 2010 in plaats van 2012
Ook in mijn geval ik ben in januari 2012 arbeidsongeschikt verklaart voor 100% door reuma artritis en mijn vrouw werd werkeloos in februari 2012 zodat ons inkomen dusdanig laag is in 2012 dat ik wel in aanmerking voor een Wtcg 2012 als men maar naar het inkomen van 2012 kijkt en niet naar 2010 Het is een beetje vreemd dat er niet een vangnet is voor dergelijke schrijnende gevallen.
Terwijl er ook situaties voor kunnen komen dat mensen met een veel te hoog inkomen toch Wtcg 2012 krijgen omdat de partner is gaan werken in 2011 en dat ziet men nu niet
Al met al een zeer onprettige gedachte voor mij dat het zo allemaal is geregeld ik hoop dat U mijn frustratie begrijpt en er iets aan kunt doen

Gewoon kijken naar het inkomen van 2012 en niet naar 2010
Of een vangnet maken voor dergelijke gevallen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OverheidOverig

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OverheidOverig nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door interceptor