Klacht: wordt volgens mij aan lijntje gehoudeen duur al 8maanden

op 19 januari 2015 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

eind mei kwam adviseur HR Aart Groenendijk vanGoedkopehypotheek.nl
met aanbieding mijn hypotheek goedkoper te maken
na alles nagekeken te hebben zag hij geen probleem en werd het in werking gezet
hij nam stukken mee om alles in orde te maken daarna bericht even nog meer stukken opsturen en daarna nog een keer terwijl hij het al had
hij zou voor taxateur zorgen die kwam dus 6 aald maanden later als eerste offerte al verlopen is en ik betaal al 5 maanden levensverzekering e zonder nieuwe hypotheek afspraak over betalin all inn taxateur notaris en hunzelf zouden in hypotheek gaan in augustus eerste rekning dat het betalen terwijl nog niks rond was gebeld en ze zijden is goed regelen we stopwoordje daar januari de aanmaning terwijl er nog niks is en tussendoor wilden ze me nog een persoonlijke lening aansmeren voor oversluiten oude plus hun betaliing en krijg u weer updates om stukken op te sturen omdat nieuwe offerte is ook taxatie rapport wat ze zelf geregeld hebben en naar hun gestuurd zou worden taxatie al 4 weken geleden plus nieuwe voorwaarden nieuwe PLterwijl ik dat niet doe ze wrken goed samen daar of ze nemen me in de ……. ben best heel boos en teleurgesteld

als ze nu alles is snel afhandelen want dit heb veel tijd stress ensoms ruzie met me vrouw en mij met iets tegemoetkomen je wordt hier niet vrolijk van en netjes gezegd heel boos ze willen alleen maar der geld en regelen niks heb kosten gemaakt met alles opsturen soms aangetekend
hoop dqt dit help voor toekomstige klanten

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over goedkopehypotheek.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over goedkopehypotheek.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht richard van ooijen

1 jaar geleden - is de klacht al in behandeling genomen vrg

Reactie van de melder van de klacht richard van ooijen

1 jaar geleden - ik twitter niet kan sturen naar me mail carichvo@outlook.com

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door richard van ooijen