Klacht: Wordt onmenselijk behandeld door hun

op 20 oktober 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben al 2 jaar met hun bezig over een dossier. Die allang betaald is maar volgens hun niet en geloven mijn bewijsstukken niet. Door hun verlies ik nu voor de 2 keer mijn vaste baan.

Gewenste Oplossing:

Ben tevreden als dit voorgoed opgelost is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 09 november 2017 om 16:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer of mevrouw, wij hebben uw klacht afgehandeld. In verband met de Wet bescherming privacy kunnen wij op dit forum niet inhoudelijk reageren op uw klacht. Zojuist hebben wij u onze inhoudelijke reactie op uw klacht via de e-mail toegestuurd. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit

Reactie van de melder van de klacht mbm6842

1 maand geleden - Schadevergoeding uitbetalen. ZIE HET: BURGELIJK WETBOEK ARTIKEL 107a

Reactie van de melder van de klacht mbm6842

1 maand geleden - ZIE HET: BURGELIJK WETBOEK ARTIKEL 107a

Heeft op 14 december 2017 om 12:17 geantwoord

Schadevergoeding uitbetalen.

Reactie van de melder van de klacht mbm6842

1 maand geleden - BURGELIJK WETBOEK ARTIKEL 107a

Alle klachten die gemeld zijn door mbm6842