Klacht: Word steeds gekker

op 17 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vakker probleem met postnl pakketdienst,de ene keer ben je thuis komt er niemand terwijl het wel staat aan gegeven. Of geen briefje in de bus of ligt je pakketje bij de jumbo kom je daar weken later achtet want er komt maar niks en steeds bellen of ze bellen niet aan en direct driefje in de bus of ze brengen het bij de buren op een ander verdieping die ook een pakketje heb dan hoeven ze niet naar jou. Maar pas stond zat ik te wachten op een pakketje en kwam die niet geen briefje weer niet maar op de site stond af gegeven om 10:15 uur was gehoor thuis maar was het afgegeven aan het eind van de straat in een ander flatgebouw. Het begrip buren word heel ruim genomen.

Gewenste Oplossing:

Als er nu is wat netter word gewerkt door de pakketbezorgers

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer Van der Bom, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de pakketbezorging niet soepel verloopt bij u in de buurt. Graag reageer ik op uw bericht. Aller eerst wil ik u mijn oprecht excuses aanbieden dat het steeds verkeerd gaat bij u. Zou ik de track en trace code van de zending mogen ontvangen Heeft u van de laatste zending wel een briefje ontvangen en werkt uw deurbel naar behoren Ik zorg er graag voor dat de bezorger hierop wordt aangesproken, zodat het in de toekomst niet meer gebeurt. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer van der Bom, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Stuurt u de gevraagde informatie alsnog gerust als reactie op dit bericht mee. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 april 2018 om 10:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Pffffvervelend