Klacht: Word slecht geholpen

op 20 mei 2016 over lebara mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de nacht van 20-05-2016 heb ik om nachts 01:39 uur mijn beltegoed opgewaardeerd . Helaas heb ik geen sms en/of e-mail gehad met een opwaardeercode . Het geld is wel direct van mijn rekening afgeschreven !

Vanmiddag probeerde ik via de klantenservice te achterhalen ,hoe ik dit eventueel kon recht zetten, maar werd geholpen door een jonge vrouw ,die nergens een duidelijk antwoord op kon geven, haar naam niet wou zeggen, zelfs onbeschoft was .

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon mijn beltegoed hebben .

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lebara mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lebara mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hanneke117