Klacht: Word gestoord van jullie bezorger

op 05 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben.elke dag wakker om 545u omdat er een.bezorgster van.jullie met de auto(een.diesel) op een onmenselijke.tijd komt bezorgen heb haar al.aangesproken maar heeft er schijt aan ga dalijk naar de gemeente en.politie.als.die.er niks aan.doen.los.ik.zelf op er zijn.meer mensen.die werken en.ben.al.meer als.een.jaar om.5u wakker.is fijn.als.me wekker pas 730u staat

Als ze na 7u.komt bezorger lijkt me.vroeg zat en.als.dat voor haar niet te combineren.is.omdat ze voor haar.andere werk.doet dan.moet ze er maar mee stoppen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedendag meneer Schults, Bedankt voor uw serieuze klacht. Het is opmerkelijk dat u op zo'n vroeg tijdstip een van onze bezorgers treft. Zojuist heb ik een aantal zendingen in uw regio nagekeken, hier zaten geen zendingen tussen die rond 06:00 zijn afgeleverd. Heeft u wellicht data van de dagen waarop u de bezorgster zo vroeg heeft zien leveren? Op deze wijze kan ik met u meekijken. Met vriendelijke groet, Thijs Webcare afdeling DHL Parcel

DHL

Heeft op 05 juli 2017 om 13:53 geantwoord