Klacht: woord gezegt was niemand thuis

op 20 maart 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 maart 2017 om 10:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de chauffeur niet aangebeld heeft en ook geen kaartje heeft achtergelaten. Uiteraard is dit niet de bedoeling en het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Vandaag staat er een nieuwe leverpoging op de planning tussen 14:00 - 18:00 uur.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Heeft op 20 maart 2017 om 11:38 geantwoord

Het probleem is dat de auto niet klaar kwam in de weekend. En de pakket zou zoizo vandaag gebracht worden

Alle klachten die gemeld zijn door first choice