Klacht: Klantvriendelijkheid

op 29 maart 2019 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De krant komt binnen woonsquere inruildagen nou wij der naartoe niks inruil je moet hem zelf maar verkopen niks kon van de prijs nou okj prima dat was 2januari kregenbon mee week 12 levertijd nou ik oude bank vrkocht bell naar woonsqare eris een kleine vertraging bank komt over 3 weken ik zeg pardon ja sory

Gewenste Oplossing:

Nee dit vindt ik echt te belachelijk je belt een klant toch op met excuses we zijn vertraagt u bank komt later

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 29 maart 2019 om 16:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Krasic,

Allereerst onze excuses voor de gang van zaken. Wij betreuren het feit dat er een vertraging is opgetreden met betrekking tot de levering van uw order en willen u hierbij, mede namens de fabrikant, onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u hierdoor mogelijk zult of heeft ervaren.

Tot onze spijt hebben wij een schrijven van de fabrikant van uw order ontvangen, waarin deze aan ons meldt dat er een vertraging is ontstaan in de productie. Hierdoor gaat uw order niet binnen de gestelde levertijd bij ons binnenkomen. Uw order zal naar verwachting bij ons geleverd gaan worden in week 15.
Wij zullen uw order na ontvangst in ons magazijn met voorrang en spoed behandelen.

Wij gaan ervan uit dat wij u hiermee voldoende geïnformeerd hebben en zullen alles in het werk stellen om uw order zo snel als mogelijk bij ons te laten leveren.

Met vriendelijke groet,

Woonsquare B.V.

Heeft op 10 april 2019 om 13:14 geantwoord

Me zoontje is inmiddels jarig geweest nog geen bank we leven nu in week 15 nog geen gehoor gehad volgende week is me man jarig zal die vast ook niet geleverd worden :'( echt nooit meer

Alle klachten die gemeld zijn door Majja15