Klacht: Beschadigd meubulair na 1½ jaar nog niet vervagen

op 12 april 2019 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Op 28 februari 2018 hebben wij een geheel nieuw interieur voor de waarde van €11.750 besteld bij jullie (ordenr: 10135287). Op 28-10-18 werden de muebeld bezorgd. Helaas bleken een tafelpoot, salontafelblad beschadigd dit kan gebeuren. Na heel veel telefoontjes van onze kant met de klantenservice en de winkelmedewerker en bijna een jaar later eindelijk bericht dat de beide onderdelen vervangen konden worden. Op 18-01-19. stonden de monteurs bij ons aan de deur om de onderdelen te vervangen. Tot onze schrik bleek hier een verkeerd salontafelblad geleverd te zijn (Een glad blad en zonder butsen) dus deze ging weer retour. Weer afwachten wanneer er een blad geleverd kon worden. Afgelopen woensdag 27 februari was het dan zo ver, wij zouden eindelijk een onbeschadigd tafelblad met butsen krijgen. wat waren wij verbaast en boos dat ook nu weer een heel verkeerd blad geleverd is, en nu zijn wij er helemaal klaar mee. Al jaren kopen wij ons meubilair bij jullie. De zekerheid en garantie die wordt omschreven in de voorwaarden laat hier echt te wensen over.
Wat zijn wij teleurgesteld in de service, wederom een verkeerd tafelblad geleverd en geen telefoontje met excuses of uitleg oid.
….hoe moeilijk kan het zijn. Wij voelen ons als trouwe klant aan het lijntje gehouden en niet serieus genomen.
Na een jaar wachten hebben wij er geen vertrouwen meer in en gaan andere stappen ondernemen.

Wij zijn pas tevreden als wij binnen 3 werkdagen gebeld worden en er binnen een maand een nieuw juist tafelblad bezorgd wordt en op z'n minst een flinke bos bloemen voor ons geduld en alle ongemak

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 15 mei 2019 om 16:05 geantwoord