Klacht: Bank niet door trapgat, bezorger neemt t niet mee terug en bedrijf reageert NERGENS op

op 28 maart 2019 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Bank gekocht, bij levering blijkt die niet door trapgat te kunnen. Ik zei dat ze het mee terug moesten nemen’ deden ze niet want ik had blijkbaar getekend dat dit mijn verantwoording is.
Punt 1, niemand leest de voorwaarden
Punt twee als ze het erin zetten zouden ze daar tijdens de koop aandacht voor moeten hebben. Verkoper heeft gewoon begane grond ingevuld.
Vanaf dat moment op allerlei manieren contact proberen te zoeken, bedrijf reageert NERGENS op

Bank terug en geld terug (dit het liefdt aangezien ik absoluut geen vertrouwen meer heb in het bedrijf) of minstens ruilen voor een andere bank.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 10 april 2019 om 11:41 geantwoord

Woonsquare heeft de melding via deze website in goede orde ontvangen.
De volgende opties zijn door Woonsquare aangeboden aan de klant:

Het inhuizen van de bank middels een Geda-lift
Het inhuizen van de bank middels een Hand- lift
De armleuningen met sleutel 13 demonteren, op die manier kan de bank naar alle waarschijnlijkheid door het trapgat.

Woonsquare heeft mevrouw Peek erop geattendeerd dat er op de koopovereenkomst duidelijk staat vermeld dat mevrouw zelf verantwoordelijk is of dat de meubels naar binnen gebracht kunnen worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Woonsquare

Heeft op 21 april 2019 om 04:38 geantwoord

Waardeloos. Als er al n lift past, dan nog afhankelijk van beneden buren. Leuning eraf helpt niet, ook door enige bezorgers bevestigd. Ook woonsquare heeft meldingsplicht, nemen ze geen verantwoording voor. Kortom, ze leggen alles bij mij, willen zelfs niet eens 2.5 sits in 2 sits wisselen( deze zou waarschijnlijk net passen. Ze gaan voorbij aan service ben enige redelijkheid

Alle klachten die gemeld zijn door Marpe