Klacht: woonsquare

Mijn Klacht
Zonder enig reden wordt mijn iPhone keihard gegrepen door medewerker Joris van Woonsquare Amersfoort, deze weigert na het grijpen van mijn iPhone, mijn toestel los te laten, integendeel, blijft halve minuut met mij in worsteling en hierbij buigt mijn hele iPhone met volle kracht en valt deze keihard stuk.

Na melding van het gebeuren binnen Woonsquare ben ik keurig netjes uitgenodigd voor een gesprek in Almere, nu komt het…

Medewerker aftersale luistert mijn verhaal aan, zal met de directie bespreken want geweld hoort niet binnen Woonsquare thuis volgens mevrouw.
Na het gesprek de volgende dag zal mevrouw mij terug bellen met een passend oplossing. Tevens is mij expliciet gevraagd de 2 klachten weg te halen die ik ervoor online heb gezet.

Ik heb medewerking gegeven en deze weg gehaald de volgende dag.
Toen werd ik gebeld einde van de dag:
,,we vinden het erg vervelend wat is gebeurd” maar kunnen niks terug draaien helaas en het is al gebeurd, letterlijk de woorden van mevrouw.
Maar als tegemoetkoming en met goedkeuring van directie, kan Woonsquare mij €50 aanbieden voor het vernielen van mijn iPhone twv €700.

Op het moment dat je al €50 euro aanbied erken je schuld eigenlijk, want Woonsquare zou nooit 1 cent aanbieden als het geen schuld heeft ergens in.

Mevrouw geprobeerd uit te leggen dat het een lachertje is…
Dat ze het nog volle trots durft aan te bieden: €50 om het op een akkoordje te gooien, nou dat dacht ik niet. Wat ook een reden van mevrouw was is:
,,je hebt toch genoeg geld op je rekening, dus geld bied geen oplossing” en ,,je kan toch nieuwe iPhone krijgen van Apple heb je gezegd”.
Zulke dingen sluiten niks uit, of ik €1.000.000.000 op mijn rekening heb of €1 maakt helemaal niks uit en veranderd de zaak niet, alsmede dat ik 10 nieuwe iPhones kan krijgen elders. Het gaat erom dat medewerker Woonsquare zonder enige aanleiding mijn telefoon vernielt en dat ik schadeloos gesteld moet worden, iets wat men niet begrijpt als je met een bod komt van €50.

Toen ik liet blijken dat ik het schaamteloos vindt dat men mij €50 aanbied gaf mevrouw nog aan: ,,ja kom dan met een tegenbod” en ,,ik kan nog een keer met de directie praten over het bedrag, wellicht dat het naar €100 kan gaan”

Zo maak je als bedrijf geen statement, wees duidelijk, helder en keur geweld binnen je bedrijf af, Woonsquare overtreed deze regel en komt achteraf ook met een niet bevredigend oplossing. Aan de andere kant werkt mevrouw voor Woonsquare en is ze naar mijn inziens totaal niet onafhankelijk em wilt ze de zaak afhandelen met een bod van €50.

Ik heb een video van het hele gebeuren zodat iedereen kan zien dat medewerker Woonsquare geweld gebruikt! tevens zorg ik voor een link naar de videokanaal op YouTube.

Blijf dit volgen… Volgt snel meer..

Alle gesprekken, e-mails, video etc zijn opgenomen en opgeslagen.
Aangifte bij politie zal nu wel moeten aangezien Woonsquare zelf wel erkent mijn telefoon kapot te hebben gemaakt maar vervolgens niet mij schadeloos steld.

Gewenste Oplossing
dagwaarde iphone6s

dit is volgens woonsquare de oplossing:

Oplossing van Woonsquare 14 juli 2016 om 10:02
Cliënt heeft op 12 april jl. een aankoop gedaan in het filiaal van Woonsquare te Amersfoort. Het betreft een 3 + 2 RIO in bekleding AK-stof kleur 05 Licht Grey. De fauteuil is er later bij aangeschaft. Op 3 mei jl. heeft cliënt de meubelen opgehaald bij het filiaal van Woonsquare te Almere. Woonsquare stelt zich niet te herkennen in het verhaal van cliënt.

ik wil iedereen hierbij aangeven dat de publicatie van de video online gaat. ik heb immers tijd genoeg gegeven om een passen oplossing te bieden. dat is tot op heden uitgebleven.
op video is te zien hoe meneer agressief zonder enig reden mijn telefoon grijpt die vervolgend defect raakt.

kosteloos stellen nieuwe telefoon
als bedrag niet uitgekeerd kan worden dan deze als bedrag bij aanschaf nieuwe bankstel in toekomst.\waardebon dus.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 24 augustus 2016 om 09:22 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Woonsquare gebruikt geweld tegen betalende klant