Klacht: niet tijdig reactie op mijn klacht, terwijl beloofd was: binnen 30 dagen

op 15 augustus 2019 over Wizzair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20 juni 2019 werd de reis van mijn man medepassagier geannuleerd wegens technische mankementen aan het vliegtuig: vlucht W 6 2526 van Eindhoven naar Riga.
Diezelfde dag een claim ingediend om de reiskosten terug te krijgen. Bericht van ontvangst gekregen en de belofte dat er binnen uiterlijk 30 dagen zou worden gereageerd.
Inmiddels is het 15 augustus 2019 en ik heb niets vernomen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de claim eerlijk en op tijd wordt afgehandeld

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wizzair

Bericht van Robin van Klacht.nl

17 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wizzair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door francienvanegmond@gmail.com