Klacht: Monteur Witgoed Service Nijmegen eerder door Opgelicht ontmaskerde Michael Ullrich

op 12 januari 2018 over Witgoed Service Nijmegen in de categorie Wasmachines

Wij zijn op dezelfde wijze opgelicht als hieronder beschreven. Wij zijn er inmiddels achter dat het de eerder door het programma Opgelicht ontmaskerde Michael Ullrich betreft: https://opgelicht.avrotros.nl/dossiers/item/4380/. Toen opereerde hij onder de naam Arnhemse Witgoed Direct Service (zie ook dit forum waarin over die zaak gesproken wordt: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/elektronica-tv/aangifte-doen-bij-de-politie-tegen-awds. Hij bezigde toen precies dezelfde praktijken). Witgoed Service Nijmegen staat bij de kamer van koophandel ingeschreven onder de naam Reparatie Service Arnhem (dit is de naam die vermeld wordt op het bankafschrift). Het uittreksel van de kamer van koophandel vermeldt dat de officiële eigenaar van dit bedrijf Monique Deckers heet en dat het ingeschreven staat op het adres Duke Ellingtonstraat 43 in Arnhem. Wij raden iedereen aan aangifte te doen. De politie komt pas in actie als er meerdere aangiftes zijn.

Als er veel aangiftes gedaan worden

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Witgoed Service Nijmegen

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Witgoed Service Nijmegen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1234Nijmegen